2015. július 2., csütörtök

The secrets of the forest

Blog linkje: KATT



10/10*


Kinézet: Blogod külsejébe nem is tudok semmit mondani,mert úgy ahogy van teljesen lenyűgöző.De ha jól láttam,hogy csináltattad a kinézetedet,így csak annyit tudok mondani,hogy gratulálok az alkotójának,és neked is,mert jó kezekbe küldted a blogodat.



10/10*


Történet:Először is azzal kezdeném,hogy soha életemben nem olvastam ilyen blogot,de könyvet igen,és talán láttam egy-kettő ilyesfajta filmet ami többnyire tetszettek is,de nem gondoltam volna,hogy találok egy ilyen történetet a bloggerek "világában".Ahogy írsz szó szerint magával ragadó,szó szerint faltam a sorokat.Tetszett,mindegyik szereplődnek a jelleme.Elolvastam mind a két évadot,remélem lesz folytatása mert teszik a történet,meg az is,ahogy használod a szavakat.Hogy miért imádom ahogy használod a szavakat?Egyszerű.Te nem úgy csinálod mint a többi tucat blogban,hogy mindig ugyan azokat a szavakat használják a sztorikban,hanem te változatosan használod.Vessző hibát nem találtam,és szintén helyes írási hibát sem találtam.

Összesen:  20/20*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése