2015. július 2., csütörtök

Evolution

                                                   Blog linkje: KATT

                                                                                                                                         10/10

Kinézet Annyi a bajom a blogodnak a kinézetével,hogy a fejléced az kék árnyalatot kapott,és a többi mind fekete,Szerintem nem igazán passzolnak,én inkább ugyanolyan kékkel,vagy olyan színnel egészítettem volna ki a többi hátteret ami passzolt volna a fejlécedhez.Ahogy láttam a többi mind a helyén van,és még azt is,hogy két versenyre benevezted a blogodat.Úgyhogy csak drukkolni tudok.Hajrá:D


10/10*
Történet:Sajnos csak a prológusodat tudtam elolvasni,de annyit elárulok,hogy igazából szeretem az ilyen rejtett képességekkel élő embereket,akik majd később jönnek rá,hogy mire is képesek.Szeretném majd tovább olvasni,úgyhogy remélem nem mostanában fogod majd abba hagyni :) Nem találtam még ilyet,de lehet közre játszik az is,hogy nem is nagyon szoktam ilyeneket olvasni,de te mutattad be nekem,hogy lehet az ilyen blogokat olvasni,nem csak könyvekben,vagy filmekben lehet ilyet látni/olvasni.Szerintem hosszú/terjedelmes részeket írhatsz vagyis ez a "15" feliratkozó biztosít róla,remélhetőleg minél hamarabb elkezdhetem olvasni..Ja és így a végére,még nem találtam semmilyen hibát.


Összesen: 20/20*

3 megjegyzés: